1393-11-11 08:57
2161
9
9703
علی کلاتی :

میدان شهید مدرس گرگان در دهه فجر افتتاح می شود

عضو شورای شهر گرگان اعلام کرد: با مصوبه کمیته نامگذاری شورای شهر گرگان و به درخواست مردم شهر گرگان نام میدان دانش بنام میدان شهید مدرس نامگذاری شده است .

به گزارش گلستان ما ؛ علی کلاتی عضو باسابقه شورای شهر گرگان در گفتگو با گلستان ما اعلام کرد : چند وقتی بود که بحث تغییر نام میدان مدرس و دانش در جلسات کمیته نامگذاری شورای شهر گرگان مطرح بود و نظرات کارشناسان مختلف در این زمینه بررسی شد.

کلاتی افزود: شورای دوره اول شهر گرگان طی مصوبه ای نام میدان دانش را برگزید اما با توجه به وجود بلوار مدرس در کنار آن و استفاده مردم منطقه از نام مدرس و عمومیت یافتن این نام تصمیم بر آن شد که نظر مردم پذیرفته شود.

وی افزود : به همین دلیل کمیته نامگذاری شورای شهر گرگان با درخواست مردم موافقت و نام شهید مدرس را بر این میدان نهاد و این میدان بعد از اصلاح هندسی در دهه فجر بنام میدان شهید مدرس گرگان افتتاح می شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

منصف

جا دارد از پی گیری های گلستان ما و همچنین مسئولین بعضی از نهادهای انقلاب اسلامی که در این خصوص چه خون دلها خوردند تشکر کنیم مسئول کمیسیون فرهنگی آن زمان که الان مدیر کل شهری است چه مقاومتها کرد ولی باز هم تشکر ویژه از سایت وزین و قدرتمند گلستان ما که نشان می دهد که اگر خبرنگاران که از پشتوانه مردمی برخوردار هستند می توانند حق و عدالت را به کرسی بنشانند این موفقیت که ماحصل تلاش بسیار زیاد این سایت بود قابل تقدیر و ستایش است درود بر سایت گلستان ما یک سایت حق طلب

0
0
پاسخ
1393-11-11 09:33
you and me

حاج آقا کلاتی چرا بعد از چند سال تلاش دلسوخته گان الان به نتیجه رسیده چرا زمانی که بعضی ها فریاد زدند که برادر در هیچ جای شهر میادین و ابنیه و ساختمانها و بزرگراه ها به نام شهدا نیست شما ساکت شدید اما الان که با همت و تلاش بچه حزب الهی ها که بارها این قضیه را پی گیری کردند و بارها مطالب نوشتند و بارها در کمیسیون ها فریاد زدند که برادر میدان شهید مدرس را بر میدان نام گذاری کنید شما هیچ گونه دفاعی نکردید اما الان که تلاش بچه حزب الهی ها به نتیجه رسیده است حالا شما رسانه ای می کنید و می گوید فلان شد نه برادر ، شما و تیم شما خیلی کارها کردند اگر به خدا و پیغمبر اعتقاد دارید که حتما دارید در ان دنیا در برابر مسئولیت تان در حضور تمامی جانبازان ... دفن شده .... ، خانواده های شهدا و مردم شریف گرگان مسئول و جوابگو خواهید بود به امیدی روزی که در ان دنیای لایتناهی شما و دوستان تان در محضر مردم شریف گرگان پاسخگو باشید .در پایان از سایت گلستان ما به دلیل تلاش های بی شائبه ایش برای نامگذاری میدان شهید مدرس تشکر می کنم و جا دارد این موفقیت بزرگ را به ایشان تبریگ بگویم

0
0
پاسخ
1393-11-11 09:41
شهرداری

جالب است افتخار بیان خبر افتتاح اصلاح هندسی میدان شهید مدرس توسط شهردار و مجموعه شهرداری صورت پذیرفته که ایشان دم از مخالفت با آن می زند

0
0
پاسخ
1393-11-11 11:53
خندان

سلامقبلا هم چند بار شاهد اینطور اقدامات بوده ایم. اتفاقا این عضو باسابقه شورا نقش مهمی در تغییر نام های کوی و برزن داشته. اما خب مشکل اینا نیست باباجون. حالا اسم این فلکه دانش باشه یا علم چندان فرقی نمی کنه. فقط فلکه درست درمون باشه! خواسته ما اینه ها. الان با این اقدام درخشان مشکلات شهر حیا کردن و از گرگان فرار کردن؟!

0
0
پاسخ
1393-11-11 14:24
حمید

نمیدونم این همه موازی کاری واسه چی آخه؟! به قول اون بنده خدا (نظر اول: خندان) الان همه مشکلات حل شد؟! حیا کردن و فرار کردن؟! اولا که مشکل نام میادین نیست و به جای تغییر فصلی نام میدان ها کمی به وضعشون رسیدگی کنید. باز خدا پدر این شهرداره جدید رو بیامرزه به فکر گل و سبزه ها هست و از حالت بیابون درشون میاره. ثانیا کمی فکر می کردین جناب کلاتی. به جای سخنرانی های غرا و ژست های حق بجانب اسم میدان هایی رو تغییر بدین که تناسب چندانی با فرهنگ ملی و مذهبی ما نداشته باشه. این همه اسم چپرچومه هست شما ااااد رفتین گیر دادین به "دانش"؟ شهر ما پر است از پروژه های ساخته نشده که باید ساخته بشه و به نام شهدای ما نامگذاری بشه! نمونه اجرا شده اش "پل شهید قندهاری"! عقل و کار همت و تواضع اموری هستند که خعلی در شورای شهر ما فقدانش حس میشه.

0
0
پاسخ
1393-11-11 17:21
دلسوز

شهر گرگان نیاز به دلسوز واقعی دارد بعضیها فقط ژست آن را میگیرند حال و روز شهر در همه ادواری که جناب آقای کلاتی عضو شورا بوده اید این است . تو را به خدا به مردم رحم کنید و با تدبیر به جوانها اجازه ورود به میدان و اجرای طرحها و برنامه ها را بدهید شاید شهر ما نیز روی رشد و پیشرفت را ببیند و مردم گرگان به آنچه که استحقاقش را دارند برسند .

0
0
پاسخ
1393-11-11 17:39
سیده فاطمه

سلام و ممنون از سایت خوب تون.من شورای شهر رو نمی شناسم اما شهردار فعلاً خوب کار می کنه. دوستان نظرات جالبی دادن کاش مسوولین حرف دل مردم رو از این نظرات استخراج کنن.

0
0
پاسخ
1393-11-11 19:33
علی اصغر طغرائی

سلام علیکم : بنده در صحن شورای اسلامی شهر کرکان گفتم چرا در گرگان میادین و خیابانها بنام شهدا نیست .نمونه ها را در سایت نشان دادیم و پل روگذر در کمینه نامگذاری بنام شهدا و .. با اکثریت و با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی و اعضای کمیته نامگذاری تصویب شده و در صحن هم قرار بود مطرح شود آقای ناصر گرزین قول تصویب در صحن را داد ولی با چراغ سبز {ح ر ) مطرح نشد وتا بحال هم خبری نیست . سوال این است واقعا شهدا مظهر قدرت هستند یا خدای نکرده باند من ....بیائیم خدا را ناظر بگیریم و فردا در پیشگاه شهدا و جانبازان و آزادگان شرمنده نباشیم یاحسین (ع)

0
0
پاسخ
1393-11-11 19:39
جمالی

شهدا مظلومند .اما فرهنگ و راه و هدف شهدا مظلوم تر ( ایثار - غیرت - حجاب - عفت - دینانت - اخلاق.....)کجایند مردان بی ادعا

0
0
پاسخ
1393-11-11 21:06

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.